Armağan Çağlayan Sordu Pınar Altuğ Cevapladı - Sports Car
.

Armağan Çağlayan Sordu Pınar Altuğ Cevapladı

| Sunday, February 10, 2008

ARMAGAN ÇAĞLAYAN, PINAR ALTUĞ'LA RÖPORTAJ YAPTI VE MERAK EDİLEN HER ŞEYİ SORDU..

Pınar Altuğ ile hepimizin ezbere bildiği mekanında buluştuk!.. Evinin altında yani Lucca’da... Sanki Lucca’nın sahibi... Hepimizin ekrandan görmeye alıştığı gibi “kalın” ve “şişman” değil. Aksine “ince” ve “zarif” birisi... Hem bedenen hem de ruhen!.. Pınar Altuğ’u röportajdan sonra çeşitli sıfatlarla tanımlayacak olsaydım şunları söylerdim: “Çok aşık”, “Özgürlüğüne düşkün”, “süslü”, “aşk bağımlısı”, “ince” ve “kendini ünsüz sanıyor!..”

Daha yolun başındayken hiç bu kadar medyatik olacağın aklına gelir miydi?

Bunu hiç düşünmedim. Hiçbir şeyi de medyatik olmak için yapmadım. Yaptığım şeyler yüzünden medyatik oldum. Ama bunların hiçbiri hesaplı, planlı, programlı değildi.

Huzursuz musun peki? Daha sakin yaşamayı tercih eder miydin?

Hayır hiç değilim. Çünkü medyatik olmamayı tercih etseydim daha hesaplı yaşamak zorunda kalırdım. Bu da bana göre değil. Ben hayatı içimden geldiği gibi, kendim için yaşamak istiyorum. “Aman beni konuşacaklar” diye korkup, başkaları için yaşasaydım o zaman huzursuz olurdum. Mutsuz olduğum bir evliliği ve mutsuz olduğum bir ilişkiyi zorla sürdürseydim huzursuz olurdum. Aşık olduğum adamı, sadece herkesin görmeye alışık olduğu çizgilere uymuyor diye sevmekten vazgeçmedim. Ben ona aşık oldum. Ona aşık olduğumu da herkese söyledim.

Bir gün kameralara dönüp “Ne olur bari bugün beni rahat bırakın” dedin. Yoruldun mu?

Ee tabii... Aslında genelde güçsüz tarafımı kameralara göstermekten hoşlanan biri değilim. Çünkü ne kadar güçsüzseniz karşınızdaki o kadar üzerinize gelir. Sizi yıpratmak için elinden geleni yapar.

Hep güçlü olmak zorunda hissetmek zor değil mi?

Ama öyle gördüm ben ailemden. Annem çok güçlü bir kadındı. Bir de ben 17 yaşında kendi paramı kazanmaya başladım. Ve para kazanmamın tek bir nedeni vardı, okulumu bitirebilmek. Bu bir güçtür. Ben güçlü ve normal bir insanım.

Hakikaten “normal” olarak tanımlıyor musun kendini?

Evet. Her kılıkta, her halde sokakta gezerim. “Aman beni görünce ne derler” diye bir derdim olmadı hiçbir zaman. Pelerinlerle 5 tane korumayla gezmedim hiçbir zaman. Yani son derece normalim.

Normal ve sıradan bir kadının evinin önünde 10 kamera birden beklemez ama...

Ben sıradan bir kadın değilim zaten. Türkiye güzeli olmadan önce de sıradan bir kız değildim. Hep dikkat çekerdim. Çünkü belli fiziki üstünlüklerim var. Uzun boyluyum. Herkes beğenmeyebilir ama kendime göre bir hoşluğum var. Hiçbir zaman çok vasat olmadım.

Yağmur davul çalarken çok tutkulu oluyor

Yağmur’la aranızdaki yaş farkı çok tartışıldı ama siz 12 Nisan’da evleniyorsunuz. Yaş farkı hiç sorun olmadı mı?

Hiç olmadı. Ben onun benden küçük olduğunu biliyordum. O da benim ondan büyük olduğumu biliyordu. Ama bizim sohbetlerimiz olsun, birbirimize yakınlaştığımız dönem olsun bu hiç ön plana çıkmadı. Çünkü kafamız çok uyuyordu. Hani ben mi küçük o mu büyük bilmiyorum.

O kadar olgun yani...

Belki de o olgun ben çok “küçük” kafalıyım. Yaşıtım olan birçok kız arkadaşım var. Çok ağırlar. Ben hiçbir zaman ağır yapıda bir insan olmadım. Annem de böyleydi, teyzem de böyle. Teyzem hâlâ gezer, tozar. Ruhu genç. Bazen sadece şöyle sorunlar ortaya çıkıyor. Geçmişte yaşanan bazı olayları hatırlamıyor. Çünkü benim ilkokul çağımda o daha bebekti.

Hiç endişelendiğin oldu mu?

Yağmur rocker... Benden önce barda davul çalan bir adamdı. Aslında başta endişe etmiştim acaba arkadaşlarımızlayken sorun olur mu diye ama hiçbir sorun olmadı.

Hâlâ davul çalıyor mu?

Bir kere çaldı. Okullarının geccesiydi. Onu sahneye davet ettiler. Çok büyülü bir şeydi. Her gecce çalıyor olsaydı inanın bıkmadan, usanmadan her gecce gidip onu dinlerdim.

Büyük aşk yani...

Acayip oluyor davulun başında. Müthiş bir tutkusu var.

Hiçbir zaman çöp gibi ince bir kız olmadı

Pınar Altuğ, kilosuyla ilgili yapılan eleştirilere de hiç aldırış etmiyormuş: “Televizyonda kocaman görünüyorum. İnce görünmem için normal kilomun altında olmam lazım. Tabii hepimiz güzel görünmek isteriz ama ne yapayım ben böyleyim. Hiçbir zaman çöp gibi bir kız olmadım. Galiba ekran bana biraz haksızlık yapıyor. Her yolu denedim. Bir tek daraltmayı denemedim. Çünkü o bana çok aptalca geliyor. Boşverin! Sokakta gördüklerinde ’Aaa sen ekrandan göründüğünden daha güzelmişsin’ demeleri hoşuma gidiyor. ’Aaa bu muymuş?’ diyenler de oluyor.”

Kolyesi bile aşkını anlatıyor

Aşık bir kadının tüm belirtilerine sahip olan Pınar Altuğ, boynunda nişanlısı Yağmur Atacan ve kendi isminin başharflerinin yazılı olduğu bir kolye taşıyor. Tüm zor günleri Yağmur sayesinde atlattığını söylüyor: “Hâlâ gülebiliyorsam bu Yağmur’un eseridir.”

Bebeğimizin ismini Toprak koyabiliriz

Karışır mısın Yağmur’un bütün işlerine?

Hayır karışmam. O kendi bana sorar. Çünkü baktığın zaman aynı süredir işin içindeyiz ama ben biraz daha göz önündeyim. Yani biz beraber oluncaya kadar birçok insan Yağmur’u bilmiyordu. “Bu çocuk da nereden çıktı? Pınar sayesinde dizide oynuyor” diyenler oldu. Halbuki ne büyük haksızlık. O da benim gibi yıllardır çalışıyor. Eskiden bu kadar çok programa gitmiyordu, bu kadar çok kamera ona yönelmiyordu, mikrofon uzatılmıyordu. Şimdilerde yanlış bir şey yapmamak adına ya da yanlış anlaşılmamak adına bana danışıyor.

Sana karışır mı?

Hayır bana karışmaz ama ben de mutlaka onun fikrini alırım.

Çocuk yapmayı da istiyorsunuz herhalde...

İlk fırsatta. Düğünden sonra hemen. Tabii Allah ne zaman isterse o zaman verir, bu işler belli olmaz ama bizim isteğimiz çok uzatmamak. Zaten bu yüzden düğün tarihini erkene aldık. Yoksa zaten evli gibi yaşıyoruz.

İsim konusunda pazarlık yaptınız mı şimdiden?

Yok... Dışarıdan “Pembe panjurlu ev hayalleri” kuran bir çift gibi görünsek de hiç öyle değiliz. Aslında çok eğlenen bir çiftiz. Sadece çocuk lafı geçince dalga geçiyoruz. İkimizin adı da suyla alakalı ya... Toprak gibi bir şey olabilir o yüzden.


n 5-10 yıl sonraki Pınar Altuğ’u hayal ettiğinde, kendini nerede görüyorsun?

Bana kalırsa hayatımın sonuna kadar mutlaka gözönünde bir iş yapacağım. Ama gözönünde nasıl olurum bilmiyorum. Belki televizyon programı yaparım... Onun dışında en büyük hayallerimden biri küçük bir cafe açmak. Çünkü hakikaten mutfakla aram çok iyi.

Umarım her şey iyi olur sizin için...

Ben hayatta bir şeylerin iyi da ya kötü olmasına kendi içinin sebep olduğuna inananlardanım. Her şeye kötü bakarsanız, hiçbir şey güzel olmaz. İçim iyi olduğu için her şeyin de iyi olacağına inanıyorum.


Kaynak

0 comments:

eXTReMe Tracker